HTML

Petra kalandjai shewee-vel

Ide s tova másfél éve tudok állva pisilni. Nem nagy ügy, te is tudsz; valójában sokkal egyszerűbb, mint előtte gondoltam, és sok szempontból hasznos is. Az viszont már sokkal nagyobb ügy, hogy mennyi vicces élmény és kritika ér csupán amiatt, hogy nő létemre néhanap állva pisilek. Pedig ettől nem lettem férfi. :-) Elmesélek pár sztorit, vicces lesz, ígérem, sőt, a nyakamat teszem rá, hogy menet közben új sztorikkal is gazdagodom majd…

Friss topikok

  • draxyzoe: Szia Petra! Lassan 1,5 éve én is tudok állva pisilni. Két kis rövid sztorim van shewee-vel kapcs... (2012.04.26. 01:04) Meg nem értett állva pisilés

Nem akartam állva pisilni, sőt, tavaly nyárig nem is hallottam erről a dologról, de nagyon örülök, hogy akkor szembejött a megoldás…

Az úgy volt, hogy elindultunk a csajokkal a szigetre. Kint aludni már nem szoktunk, mert mindenki komoly felnőtt(et játszik), de azért tartunk kint egy sátrat arra az esetre, ha valamelyikünk korán „elfáradna” vagy … ööö, na mindegy, szóval van ott egy sátrunk. Ebből persze egyenesen következik, hogy hajnali 5 előtt soha nem jutunk haza (és van, aki egyből a munkahelyére megy). Más fesztiválra már nem nagyon szoktunk kimenni, mert bár jó buli, irdatlan összegeket emészt fel egy-egy ilyen pár nap, nem is beszélve arról, hogy általában egy hónap kell kiheverni a krónikus alváshiányt és az összeszedett betegségeket.
 
Ez biztos furán hangzik annak, aki még nem „szigetelt” egész hetet, meg annak is, aki vasból van, de aki rendszeres vendég ilyen többnapos nomád-bulikon, az tudja, miről beszélek. Nekem általában minden évben sikerült nemcsak valami poros náthát, de más fertőzést is összeszednem, a nőgyógyászt és a kúpok árát szinte már a sziget járulékos költségeihez soroltam. Pedig soha életemben nem ültem rá idegen vécékre, mindig mindenhol a „síelős pózt” alkalmaztam.
 
No, de ott tartottam, hogy a szigeten voltunk 2010-ben, azt hiszem, második nap. Épp a nagyszínpadhoz kutyagoltunk késve, miután egy kisebb vagyont költöttünk el re-táskákra, vicces pólókra és világító rudakra a bazársoron – mondván, el ne vigyék már az orrunk elöl! – , amikor megláttam a „pisilős sátrat”. Illetve nem is a sátrat, hanem az állva pisilő csajt, akit hátulról fotóztak le (pont olyan trikója volt, mint Sacinak, először ezt szúrtam ki).
Megálltam és átfutottam a plakátot, a csajok persze némi nógatás után – hogy „a Petiék már 20 perce várnak ránk” meg hogy „elfogyott a piám, menjünk már” – otthagytak, megbeszéltük, hogy a koncert után találkozunk a keverőpult mögött.
 
Álltam és olvastam, majd odamentem a sátorhoz, és vettem egy shewee-t. Biztos az alkoholszintem is segített meghozni ezt a villámgyors döntést, az eladócsajszi furán is nézett rám, mert összesen annyit kérdeztem tőle, hogy „ezt én is tudnám használni?”. Aztán csak annyit mondott, hogy „persze, simán”. Ez meggyőzött, szóval megvettem: türkízkék shewee pink tokkal.
 
Azonnal ki akartam próbálni, kellett is pisilnem (igyekeztem mindig a lehető legtovább várni), úgyhogy becéloztam egy klotyót. Először persze csak olyanba mertem menni, ahol rendes világítás meg kézmosó is van, és amíg sorban álltam, bemagoltam a használati útmutatót. Nem volt bonyolult, sőt, simán ment a dolog: beálltam a fülkébe arccal a fajansznak, kicsit lejjebb toltam a gatyámat, odatettem a sliccemhez a cuccot (úgy kell, hogy hátul „oda”érjen, elöl viszont ne), és pisiltem. Vigyorogva.
 
Ez volt az első többnapos fesztivál, ahol nem szedtem össze semmit - hát valahogy így indult.

Címkék: sziget nőgyógyász fertőzés pisilés állva shewee

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrakalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr44380893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása