HTML

Petra kalandjai shewee-vel

Ide s tova másfél éve tudok állva pisilni. Nem nagy ügy, te is tudsz; valójában sokkal egyszerűbb, mint előtte gondoltam, és sok szempontból hasznos is. Az viszont már sokkal nagyobb ügy, hogy mennyi vicces élmény és kritika ér csupán amiatt, hogy nő létemre néhanap állva pisilek. Pedig ettől nem lettem férfi. :-) Elmesélek pár sztorit, vicces lesz, ígérem, sőt, a nyakamat teszem rá, hogy menet közben új sztorikkal is gazdagodom majd…

Friss topikok

  • draxyzoe: Szia Petra! Lassan 1,5 éve én is tudok állva pisilni. Két kis rövid sztorim van shewee-vel kapcs... (2012.04.26. 01:04) Meg nem értett állva pisilés

Újdonsült „kétjobblábas” francia barátomat elvesztettem a forgatagban, de meglettek a csajok, és velük a Petiék is. Mire csatlakoztam hozzájuk, senki sem volt már szomjas, és a sátor sem volt üres, de ezt ne firtassuk.

Móni kérdezte, hogy hol jártam az elmúlt nemtomhány órában, mire elmeséltem, hogy az országimázst építgettem azáltal, hogy szereztem egy fél papucsot egy átmenetileg lecsúszott francia értelmiséginek, miután megtanultam állva pisilni. Csak „aházott”, szerintem nem értette, miről beszélek, szóval nem erőlködtem, inkább csak megdicsértem az új táskáját, amit együtt vettünk még délután. Na, ezt persze érthette, mert átszellemülten mosolygott – ilyenek vagyunk mi, nők. :-)
 
Előkerült Borisz is – akinek eredeti neve Bori, azaz szintén lány, csak egy sok évvel azelőtti fiús frizurája miatt átkereszteltük, aztán szegény úgy maradt – , és egyből kiszúrta, hogy kilóg valami pink a táskámból. Kérdésére büszkén meséltem el, hogy az egy olyan izé, amivel tudok állva pisilni. „Na jó, de minek?”, kérdezett vissza, mire én elmondtam, hogy amellett, hogy nem kell totál levetkőzni a pisiléshez, a fertőzéseket is el lehet kerülni vele, ráadásul tök egyszerű használni és tisztítani. Már-már kezdett volna megtetszeni neki a dolog, amikor odalépett Kokas, a pasija, és elkezdett okoskodni. (Kokas bármikor tud okoskodni, de ha iszik, igazi öntudatos, hímsoviniszta észosztó lesz belőle.)
 
A srác igazából csak annyit kapott el a beszélgetésből, hogy „a lányok állva pisilhetnek”, de ennél több nem is kellett neki ahhoz, hogy elindítsa szokásos lemezét, amely úgy kezdődik, hogy a nők szavazati jogot kaptak, és oda lyukad ki, hogy eltiporják és kiherélik a férfiakat. „És most már ezt a kevés kis előnyt is el akarják venni tőlünk, ez nem lehet igaz” – folytatta fennhangon, mire én egy mély sóhajjal le is zártam a beszélgetést, mondván, mégsem fogok egy ilyen apróság miatt összeveszni Borisz pasijával.
 
Majd talán józanul…

Címkék: francia hímsoviniszta állva pisilni

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petrakalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr924472619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

draxyzoe 2012.04.26. 01:04:34

Szia Petra!

Lassan 1,5 éve én is tudok állva pisilni.
Két kis rövid sztorim van shewee-vel kapcsolatban.
Az egyik az amikor a barátnőm elhozta nekem, mert ő az átadó bolt közelében dolgozott. Velencére mentünk le pecázni + 1 férfivel az autóban. Az úton, mint egy kisgyerek érdeklődtem, hogy kell, mint kell, biztos pink. Utolsó kérdésem az volt, hogy biztos jó-e oda? Mire a barátnőm: Orsi, ez minden nővel puncikompatibilis.

A másik szintén horgászathoz kapcsolódik. Egy pisi alkalmával nem volt kedvem messzire menni, ezért, mint a fiúk egy közeli fánál ÁLLTAM neki a dolognak.A többiek szóltak a páromnak, hogy nézd a csajod. Mire ő: Én ezt nem biztos, hogy akartam látni...

Nem mindenki tudja (még jó), hogy mivel járok a wc-re. Sokat mosolygok, amikor meglátják a pink tokomat és látom az arcokon, hogy nem tudják hova tenni. Mire gondolhatnak? Szemüvegtok? Igen, és pisilésre írta fel a doki...

Idén kimaradt a hóba nevet írni (régi álmom), mindenképpen szeretném pótolni. Shewee mindenhova jön velem, hó meg csak lesz valahol.

Szia

Orsi
süti beállítások módosítása