HTML

Petra kalandjai shewee-vel

Ide s tova másfél éve tudok állva pisilni. Nem nagy ügy, te is tudsz; valójában sokkal egyszerűbb, mint előtte gondoltam, és sok szempontból hasznos is. Az viszont már sokkal nagyobb ügy, hogy mennyi vicces élmény és kritika ér csupán amiatt, hogy nő létemre néhanap állva pisilek. Pedig ettől nem lettem férfi. :-) Elmesélek pár sztorit, vicces lesz, ígérem, sőt, a nyakamat teszem rá, hogy menet közben új sztorikkal is gazdagodom majd…

Friss topikok

  • draxyzoe: Szia Petra! Lassan 1,5 éve én is tudok állva pisilni. Két kis rövid sztorim van shewee-vel kapcs... (2012.04.26. 01:04) Meg nem értett állva pisilés

Egész héten velem volt az én kis türkíz tölcsérkém, és minden egyes pisilés után megkérdezte valaki, hogy „most is használtam-e”. Mivel mégiscsak fesztiválon voltunk, én minden alkalommal igennel feleltem, és lubickoltam az érzésben, hogy ez az én állva pisiléses dolgom az összes haveromat – lányokat és fiúkat egyaránt – foglalkoztatja.

Volt, aki csak ciccegett, volt, aki irigykedett, de senki nem ment el mellette szó nélkül, és persze pár nappal később Kokassal józanul is sikerült vitába keverednem: ő azzal jött, hogy „az állva pisilés márpedig a férfiak evolúciós kiváltsága, miért fáj ez nekünk, nőknek?”, én meg visszakérdeztem, hogy „ha a férfiak evolúciós kiváltsága az állva pisilés, akkor a nőké vajon mi? a nőgyógyászhoz rohangálás? meg a kúpok és az ülőfürdők?”. Egy fél délutánon keresztül dobáltuk az érveket és ellenérveket egymásnak, mire ismét eljutottam arra a pontra, hogy egy sóhajjal zárjam le a beszélgetést.
 
Este aztán, pár pohár borral később Borisszal elmentünk pisilni (mert a lányok sosem mennek egyedül pisilni, és ez független attól, hogy állnak vagy ülnek-e). Egész úton az állva pisilésről kérdezgetett csillogó szemmel, én meg félvállról válaszolgattam neki. Egy idő után már kezdtem kellemetlenül érezni magamat, mert nem akartam őket Kokassal egymás ellen hangolni, de kedves barátnőm csaknem hagyta abba: nagyon érdekelte, mennyire bonyolult és higiénikus ez, meg hogy hol lehet ilyet venni, hát elmondtam neki, hogy én hol vettem, meg hogy neten is tud rendelni. Már akkor láttam rajta, hogy a konzervatív elvi tiltás ellenére hamarosan lesz neki is egy ilyenje, persze titokban.
 
Jól sejtettem: Borisz 2 hónappal később vett magának egy – persze pink – shewee-t, és majdnem egy teljes évig (!) sikerült eltitkolnia Kokas elől, hogy van ilyenje (mindig tok nélkül, zacsikban tartotta a táskája kis zsebében). Aztán csak kiderült. Tulajdonképpen mókás lehetett, ahogy Kokas egy koncerten kiszúrta, hogy Borisz lába fordítva áll a vécéfülkében, és amint kijött onnan, veszekedni kezdett vele emiatt. Biztos volt közönségük. :-)
 
Kokas pár hétig nem állt velem szóba, mert én „fertőztem meg a csaját ezzel a hülyeséggel”, de aztán egy újabb vitánál véletlenül rátaláltam a végső érvre, ami váratlanul betalált: azt mondtam neki, hogy ha Borisz is állva pisil, mint a fiúk, és így nem szed össze fertőzéseket, az azért is jó, mert több lesz a szex”. Ekkor megbékélt, és bár azóta sem állt az állva pisilés ügye mellé, legalább már nem szapulja azt.
 
Borisz pedig azóta is nagyon örül az ő kis női forradalmának. Azt hiszem, indítványozni fogom, hogy végre kapja vissza a Bori nevet.

Címkék: állva kiváltság shewee evolúciós

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrakalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr244482453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása